Izdaja št. 5                                                                                                                    

SPLOŠNI POGOJI DRUŽBE E-MISIJA d.o.o. ZA POTROŠNIKE, PRAVNE OSEBE IN PARTNERJE

Splošni pogoji za potrošnike

Aplikacija SPLETNA KOŠARICA omogoča neposredno sklenitev nakupne pogodbe na daljavo, omogoča vpogled v seznam artiklov, cene, predvidene dobavne roke in tehnične specifikacije. Z oddajo košarice in izvedenim plačilom je pogodba dokončno potrjena.

Splošni pogoji sklepanja pogodbe na daljavo so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Zvpot-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Spletno mesto ureja podjetje E-MISIJA d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik). Ob registraciji na spletno mesto e-misija.si obiskovalec pridobi uporabniško ime in  geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do statusa pogodbene stranke. Registracija ni pogoj za nakup oziroma sklenitev pogodbe na daljavo. 

Z uporabo spletne strani e-misija.si potrjujem, da sem starejši/starejša od 15 let.

Splošni pogoji poslovanja določajo medsebojne pravice in obveznosti ponudnika in kupca. S prijavo v spletno trgovino kupec potrjuje, da sprejema splošne pogoje.

Za izbris vaših podatkov izpolnite obrazec v vašem računu – zavihek IZBRIS PODATKOV. Podatki bodo v skladu z ureditvijo varstva podatkov GDPR izbrisani.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, ima navedeno stanje dobavljivosti),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov na spletnem mestu

Ponudba na spletu se spreminja pogosto, cene in dobavni roki veljajo na dan izdelave kreiranja košarice.
Na spletu je objavljena ena cena, končna maloprodajna cena in vključuje DDV. Uporaba spletne aplikacije je brezplačna in v ničemer obvezujoča.

Načini plačila ponudbe

Naročeno blago lahko plačate na naslednje načine:

  • z gotovino – ob prevzemu v trgovini ponudnika, velja cena;
  • z odkupnino – velja cena;
  • z nakazilom na račun ponudnika – velja cena z 1,5% popustom, ki je že obračun v košarici (velja za naročila, oddana preko spleta). Glede na način odpreme/dostave, so stroški že prišteti ob kreiranju košarice. Kupec skupni znesek poravna na TRR po prejemu predračuna s sklicem na številko predračuna (SI00 – št. predračuna). 
            Transakcijski računi podjetja E-misija d.o.o.:
             – SI56 0230 4001 0910 379 pri NLB d.d.
             – SI56 0400 0027 7830 930 pri OTP d.d.
             – SI56 1910 0001 0438 321 pri DBS d.d.
  • plačilo s kartico na blagajni – velja cena;
  • plačilo s kartico preko spleta – velja cena; Plačilo boste morali potrditi preko aplikacije mobilne banke ali z uporabo biometričnih podatkov na svojem telefonu, kar je odvisno od izbranega načina vaše banke. V primeru zapletov pri plačilu se obrnite neposredno na svojo banko.
  • plačilo Flik – velja cena; podrobnosti o Flik plačilih najdete na https://www.flik.si/#kaj-je-flik. Plačilo boste morali potrditi preko aplikacije mobilne banke in/ali z uporabo biometričnih podatkov na svojem telefonu, kar je odvisno od izbranega načina vaše banke. V primeru zapletov pri plačilu se obrnite neposredno na svojo banko
  • z obročnim plačilom – več v razdelku Plačilni pogoji https://www.e-misija.si/placilni-pogoji/ in na povezavi https://www.nlbbuygo.si/. Sklenitev pogodbe o obročnem plačilu Diners je možna le na prodajnem mestu v Kamniku.

Cene

Cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. V kolikor je kupec registriran kot nadaljnja prodaja so cene brez DDV in je ta podatek izrecno naveden.

Cene veljajo v trenutku oddaje košarice za izdelke na zalogi, cene nimajo v naprej določene veljavnosti in veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini.

Cene za izdelke, ki ob naročilu niso na zalogi ali se med procesom urejanja naročila prodajo, so lahko različne od objavljene. V tem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembi cene in roku dobave z uporabo kontaktnih podatkov, ki jih je kupec vnesel ob registraciji.

Trudimo se, da bi vedno zagotavljali ažurne podatke, a se vendar lahko zgodi, da bi bil podatek o ceni napačen, zlasti v primerih, ko ponudnik zajema elektronske podatke distributerjev/principalov. V takih primerih bo kupec predhodno obveščen o spremembi pogojev in ponudnik brez nadaljnjega sprejme odpoved naročila.

Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo, kupec pa ga plača (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Zaključeno). Cene in ostali pogoji so fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Ker podatki o cenah in dobavnih rokih, ki so zajeti od tretjih oseb, ne odražajo stanja v realnem času, si prodajalec pridržuje pravico odstopiti od pogodbe in kupcu vrniti plačano kupnino.

Pogodba in vsa ostala komunikacija se sklepa v slovenskem jeziku.

Stroški in rok dostave

Če kupec želi blago prejeti na svoj naslov, mu ga ponudnik proti plačilu dostavnih in odkupnih stroškov pošlje s paketno distribucijo Pošte Slovenije. Cena dostave za vsa naročila, oddana preko spleta, 4,5 EUR z vključenim DDV, za naročila nad 200 eur z DDV pa je dostava brezplačna. 

Dodatni strošek za odkupne pošiljke je 1 EUR z DDV. Cenik stroškov dostave je dostopen na povezavi https://www.e-misija.si/placilni-pogoji/.
V primeru, da kupec paketa ne prevzame in je vrnjen na naslov pošiljatelja, je drugo odpošiljanje paketa na stroške naslovnika (storitev PPN).

Rok za dostavo naročila na naslov kupca je 1-3 delovne dni od zaključka naročila po splošnih pogojih Pošte Slovenije.

Kako oddate košarico in opravite nakup?

  1. Za kreiranje nakupovalne košarice se lahko registrirate ali naročilo oddate kot gost.
  2. V košarico dodajate artikle, ki jih iščete v okviru blagovnih skupin ali po korenih besed kot npr. Mon sam 24 1920, če iščete Samsungov 24 palčni monitor z resolucijo 1920 x 1080. Iskalnik preverja tako nazive kot opise in vam ponudi ustrezne zadetke.
  3. Ustrezni artikel dodate v košarico in po želji nadaljujete z dodajanjem. Artikle v košarici lahko poljubno izbrišete ali popravite vneseno količino, pri čemer aplikacija sproti preračunava vrednost košarice. Pred oddajo košarice lahko ponudniku napišete tudi osebno sporočilo v polju opombe. Ko oddate košarico potrdite tudi, da ste se seznanili s splošnimi pogoji. Na el. naslov boste prejeli potrdilo, da ste oddali košarico. Na spletni strani ponudnika so z osebno prijavo oziroma na povezavi sledi naročilu vselej dostopni podatki o statusu in vsebini košarice.
  4. Ponudnik naročilo sprejme in obdela. Za morebitno usklajevanje v zvezi z naročilom sme ponudnik kontaktirati naročnika na tel. številko in el. naslov, ki ju je naročnik izpolnil ob registraciji oziroma oddaji naročila. Pogodba o nakupu je dokončno sklenjena, ko naročnik ponudniku s plačilom potrdi svoje naročilo. Ponudnik dobavi naročene artikle v skladu s predhodno danimi informacijami. Ko je blago odposlano na naslov kupca, se naročilo vodi v statusu Zaključeno, naročnik pa na el. naslov prejme navodila, kako ravnati v primeru odstopa od pogodbe v roku, ki ga določa zakon.
  5. Ob dobavi ponudnik izda račun v papirni ali elektronski obliki na e-mail. Naročila in njihova realizacija so kupcu vedno na voljo na spletnem naslovu ponudnika v mapi Pregled naročil, dostop do pogodbe pa je mogoč na naslovu ponudnika.

    V košarici lahko izberete načine plačila:
  • Plačilo v trgovini – Znesek naročila se poravna na blagajni (z gotovino/plačilno kartico/obročnim plačilom). Prodajalec lahko zahteva plačilo avansa, če gre za znesek večje vrednosti oziroma za izdelek, ki je naročen po naročilu. Artikel je za prevzem rezerviran 3 delovne dni, po poteku roka se rezervacija pobriše in naročilo prekliče.
  • Odkupnina – Nakup z odkupnino je možen za naročila do 100 eur z DDV. Dodatni strošek za plačilo z odkupnino je 1 eur z DDV in se obračuna v košarici.
  • Nakazilo na račun ponudnika (predračunu) – Predračun vam bo prodajalec posredoval na elektronski naslov, prejem lahko pričakujete od ponedeljka do petka med 8. in 16. uro.
  • Plačilo s kartico
  • Plačilo Flik 
  • Obročno plačilo – možno plačilo preko NLB Buy&Go, več podrobnosti TUKAJ

Nekaterih v trgovini prikazanih izdelkov zaradi večje možnosti poškodb med prenosom paketa NI MOGOČE kupiti preko spleta (vrednost nad 800 eur z DDV). Pri teh artiklih je prikazano, da je možen le osebni prevzem v trgovini prodajalca in nakup zato ne šteje za sklenitev pogodbe na daljavo.

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok prične teči z dnem, ko je kupec blago prevzel, skladno s 134.-136. členom Zvpot-1. Pravica do odstopa od pogodbe velja le za potrošnike.

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejema blaga, in sicer na e-naslov spletnanarocila@e-misija.si ali pisno na naslov ponudnika. Potrošnik izpolni tudi obrazec o odstopu od pogodbe – ODSTOP OD POGODBE

Najkasneje v 14 dneh od obvestila o odpovedi pogodbe mora kupec ponudniku vrniti nepoškodovano kupljeno blago brez odškodnine, pri čemer pa mora nositi neposredne stroške vračila predmeta nakupa. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Ponudnik kupcu vrne v celoti plačano kupnino skladno s 143. členom Zvpot-1.

Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. (135. člen Zvpot-1).

Naslov za dostavo: E-misija d.o.o., Ljubljanska cesta 21d, 1241 Kamnik

Vračilo ali menjava blaga, ki je bilo kupljeno v trgovini, je mogoče samo po dogovoru s prodajalcem in je predmet možnosti in dobre volje prodajalca.  


Reklamacije v zvezi z dobavo in poškodovane pošiljke

Če je kupec prejel napačno blago ali je paket fizično poškodovan, se v takih primerih obrne na 01 830 35 67 ali na spletnanarocila@e-misija.si.

Neskladnost blaga

Neskladnost lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo.

Artikel je neskladen kadar:

– nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

– nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje in je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana

– nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane

– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom iste vrste in z izjavami proizvajalca ali pooblaščenega serviserja.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (78.člen Zvpot-1). Pravice potrošnik uveljavlja skladno z 81. členom Zvpot-1, prodajalec pa neskladnosti rešuje skladno z 82. členom Zvpot-1.

Kako uveljavite reklamacijo zaradi neskladnosti

– izpolnite obrazec – OBRAZEC NESKLADNOST

– obrazec pošljite naslov spletnanarocila@e-misija.si. Po prejemu prijave vas bomo kontaktirali glede prevzema artikla.

Artikel, ki ga pripravite za pošiljanje preko Pošte Slovenije, primerno zapakirajte v originalno embalažo, priložite vse pripadajoče dodatke in obrazec o neskladnosti.

*Za izdelke, kupljene do vključno 25.1.2023, velja stari zakon ZVPOT (stvarna napaka).

Garancija     

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščencu, ki je naveden na gar. listu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Naslov za vračilo reklamiranih artiklov je prvenstveno pooblaščeni servis, ki je naveden na garancijskem listu. Za končne potrošnike je uveljavljanje garancije brezplačno. 

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga (z možnostjo podaljšanja na 45 dni, skladno s 97.člen Zvpot-1), v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in delujočim izdelkom.

Vse podrobnosti garancije ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

Navodila za uveljavljanje garancije in seznam pooblaščenih servisov: SERVIS IN GARANCIJA.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z 32. Členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS 81/2015, z dne 30.10.2015), podjetje E-MISIJA d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi jih potrošniki lahko sprožili v skladu s tem zakonom.

E-misija d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev omogoča sklenitev pogodbo na daljavo na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe EU št. 524/2013 EP in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe ED št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Splošni pogoji za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v drugem koraku vpišete DDV številko in podatke podjetja. Če imate na naši spletni strani že odprt uporabniški račun, se pred oddajo košarice vpišite.

V primeru računa na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Pravne osebe (podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe) nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). 

Splošni pogoji za partnerje

1. Splošno

1.1. Ta poslovnik ureja poslovanje družbe E-MISIJA d.o.o. (v nadaljevanju E-MISIJA) s partnerji.

1.2. Sodelovanje E-MISIJE s partnerji temelji na načelu pogodbenega odnosa s partnerji.

1.3. E-MISIJA sodeluje s partnerji, ki ustrezajo pogojem za poslovno sodelovanje.

1.4. Poslovanje E-MISIJE s partnerji poteka na podlagi tega poslovnika. Dogovori, ki se razlikujejo od tega poslovnika morajo biti sklenjeni v pisni obliki.

1.5. Posamezne navedbe o prodajnih programih E-MISIJE in opisi produktov ter prospekti so neobvezujoči, razen, če so izrecno označeni kot obvezujoči. E-MISIJA ne odgovarja za pravilnost objav opisov na svoji spletni strani, zato odgovornost v zvezi z morebitnimi nepravilnostmi ne more biti prevaljena na E-MISIJO.

2. Pogoji za poslovno sodelovanje

2.1. E-MISIJA želi sodelovati s partnerji, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:

2.2  so uveljavljeni na trgu,

2.3  imajo finančne zmožnosti za izvajanje pričakovanega obsega poslovanja,

2.4  imajo sprejemljiv in z E-MISIJA programom kompatibilen prodajni program,

2.5  imajo ustrezno usposobljeno prodajno in tehnično osebje,

2.6  imajo ustrezne prostore za prodajo in skladiščenje proizvodov,

2.7  so ustrezno komunikacijsko opremljeni,

2.8  imajo ustrezne reference pri trženju svojega prodajnega programa,

2.9  imajo ustrezno vizijo trženja E-MISIJA prodajnega programa.

2.10. E-MISIJA pričakuje od svojih partnerjev minimalni promet (fakturirano neto realizacijo) 10.000,00 EUR letno.

3. Poslovno sodelovanje

3.1. Pred začetkom poslovnega sodelovanja E-MISIJA preveri partnerjevo izpolnjevanje pogojev iz točke 2. tega poslovnika.

3.2. E-MISIJA s partnerjem, ki izpolnjuje s poslovnikom določene pogoje za poslovno sodelovanje, sklene Pogodbo o poslovnem sodelovanju.

3.3. E-MISIJA in partner v pogodbi dogovorita tudi pričakovan letni obseg poslovanja.

3.4. Morebitne spremembe pogodbe o poslovnem sodelovanju se dogovorijo v pisni obliki.

3.5. E-MISIJA je upravičena pravice in obveznosti iz s partnerji sklenjenih pogodb prenesti na druge družbe.

3.6. Partner bo elemente prodajnih programov tržil izključno po navedenih proizvodnih nazivih, upoštevaje blagovne znamke in določila avtorskega prava in prava intelektualne lastnine. Partner bo svojim strankam dajal informacije in dokumentacijo potrebno za uporabo elementov prodajnih programov.

4. Poslovna skrivnost

4.1. Partner se obveže, da bo varoval poslovne tajnosti, s katerimi se bo spoznal med poslovnim sodelovanjem z E-MISIJO. To določilo velja tudi po prenehanju poslovnega razmerja.

5. Naročanje

5.1. Na podlagi partnerjevega povpraševanja E-MISIJA izdela ponudbo, s katero določi naziv, opis, ceno in količino naročenih elementov prodajnih programov. V ponudbi E-MISIJA določi tudi plačilne pogoje in ostale okoliščine predmetne prodaje.

5.2. Če ni drugače določeno, ponudba velja 2 (dva) dni. Po izteku ponudbe E-MISIJA ne jamči več za dobavljivost in cene blaga.

5.3. Naročila, ki se sklicujejo na E-MISIJINO ponudbo se sprejemajo pisno po pošti, preko elektronske pošte, faxa ali preko spletne trgovine B2B. Z uporabo elektronskih komunikacijskih poti stranki soglašata, da imajo tovrstna naročila značaj pisnega naročila.

5.4. V izjemnih primerih je možno tudi telefonsko naročanje, ki mora biti naknadno potrjeno v eni izmed oblik iz prejšnje točke.

5.5. Naročilo naj se sklicuje na E-MISIJINO ponudbo ali pa naj vsebuje podatke o vrsti in količini naročenih proizvodov, podatke o naročniku in podatke o načinu dobave.

5.6. Naročila so nepreklicna.

5.7. E-MISIJA potrdi prejem naročila z dokumentom Predračun.

5.8. Naročilo bo praviloma obdelano v roku enega delovnega dne.

6. Obveščanje in komunikacija

6.1. E-MISIJA partnerje informira preko pošte, elektronske pošte, preko spletnega sistema B2B ali preko spletne strani.

6.2. Elektronska pošta je osnovni in privzeti način komunikacije s partnerji. Vsi zaposleni v E-MISIJI imajo elektronski naslov. E-MISIJA pričakuje od partnerjev, da komunicirajo preko svojih uradnih elektronskih naslovov. V primeru nejasnosti glede slednjih, si E-MISIJA pridržuje pravico, da zahteva pisno potrditev istovetnosti.

7. Naročanje preko sistema B2B

7.1. E-MISIJA spodbuja partnerje k naročanju preko spletnega sistema B2B.

7.2. Spletna stran B2B posreduje informacije o E-MISIJINI ponudbi.

7.3. E-MISIJA pogodbenim partnerjem omogoči dostop do sistema B2B.

7.4. Partner E-MISIJI sporoči seznam oseb, ki v njegovem imenu uporabljajo B2B.

7.5. Partnerji morajo na ustrezen način hraniti gesla in jih pod nobenim pogojem ne smejo posredovati tretjim osebam. V primeru odtujitve gesel si E-MISIJA pridržuje pravico do prekinitve poslovnega sodelovanja s partnerjem in povračila škode, ki je zaradi tega nastala.

7.6  E-MISIJA PARTNERJU omogoča koriščenje podatkov o artiklih z opisi tehničnih karakteristik, slik, podatkov o dobavljivosti v obliki xml datoteke, ki jo partner po želji implementira v svojo spletno trgovino.

8. Odprema in prevzem blaga

8.1. E-MISIJA si pridržuje pravico, da določi minimalni znesek naročila. Za naročila pod minimalnim zneskom naročila, E-MISIJA lahko zaračunava manipulativne stroške.

8.2. Dobavni rok prične teči s potrditvijo naročila s strani E-MISIJE, vendar ne pred polno razjasnitvijo podrobnosti izvedbe dobave.

8.3. Dobavni roki so informativni in ne vključujejo nedelovnih dni.

8.4. Pri dobavi blaga E-MISIJA sama izbere transportno sredstvo oziroma dostavno službo. Za pošiljke z vrednostjo nad 250 EUR+ DDV je poštnina brezplačna.

8.5. Partner potrdi prejem blaga s podpisom dobavnice ali drugega ustreznega dokumenta. S tem potrdi količino in vrsto prevzetega blaga. Reklamacije glede količine in vrste blaga morajo biti sporočene v pisni obliki, vendar najkasneje naslednji delovni dan.

8.6. V primeru osebnega prevzema blaga se mora partnerjev pooblaščeni prevzemnik identificirati in izkazati z ustreznim pooblastilom za prevzem.

8.7. Osebni prevzem poteka v E-MISIJINEM skladišču, znotraj delovnega časa, to je od ponedeljka do petka od 8.00 do 16:00 ure.

8.8. Če partner v dveh dneh ne prevzame pripravljenega blaga, si pridržujemo pravico, da blago dostavimo stranki. Pridržujemo si tudi pravico, da stranki zaračunamo skladiščenje neprevzetega blaga.

8.9. Partner mora vse reklamacije v zvezi z dobavo in kvaliteto dobavljenega blaga sporočiti najkasneje naslednji dan po prejemu.

8.10. Reklamacije glede dobavljene opreme se morajo izvršiti skladno z veljavno zakonodajo (Obligacijski zakonik) in drugimi predpisi, ki urejajo to področje.

9. Plačilni pogoji

9.1. Partnerji plačujejo blago po predračunu, najmanj en dan pred dobavo blaga.

9.2. E-MISIJA lahko po lastni presoji partnerjem odobri odlog plačila in kreditni limit.

9.3. V primeru odobritve kreditnega limita lahko partner naročeno blago plača z odloženim plačilom. Rok plačila je zapisan na fakturi.

9.4. V višino kreditnega limita se vštevajo vse neporavnane obveznosti in vsa še nedobavljena naročila PARTNERJA.

9.5. Plačila se izvajajo z nalogom za vplačilo, ki se sklicuje na številko dokumenta, ki je osnova za plačilo.

9.6. V primeru nejasnosti in plačilih brez sklica si E-MISIJA pridržuje pravico, da najprej zapira najstarejše terjatve.

9.7. V primeru zamude s plačilom je E-MISIJA upravičena obračunati zakonske zamudne obresti.

9.8. E-MISIJA si pridržuje pravico, da v primeru partnerjeve zamude s plačili, prekine vse poslovne odnose s partnerjem.

10. Odloženo plačilo in zavarovanje plačila

10.1. Kreditni limit odobri direktor E-MISIJE na podlagi bonitete partnerja, dosedanjega poslovnega sodelovanja, plana za tekoče leto, ter predloženih instrumentov zavarovanja plačila.

10.2. E-MISIJA v primeru odloženega plačila od kupca zahteva zavarovanje plačil z ustreznim instrumentom zavarovanja plačila (menica, bančna garancija prvovrstne banke na prvi poziv, poroštvo, hipoteka, potrjen nepreklicni dokumentarni akreditiv pri prvovrstni poslovni banki).

11. Garancija

11.1. Za blago, za katerega je izdana garancija za brezhibno delovanje stvari, E-MISIJA oziroma GARANT ob izpolnjevanju garancijskih pogojev v garancijskem roku jamči za brezhibno delovanje. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga končnemu kupcu v kolikor ni presežen 3-mesečni rok skladiščenja pri partnerju (shelf-life). V primeru predolgega skladiščenja, rizik garancije prevzema partner.

11.2. Če blago sprejme v reklamacijo partner, ga je dolžan še isti dan, vendar najkasneje naslednji delovni dan, posredovati pooblaščenemu servisu. V kolikor partner ta rok prekorači in servis zaradi posledično krajšega roka za popravilo popravila ne izvede pravočasno, je partner dolžan povrniti morebiten strošek nadomestila blaga z novim blagom oziroma vračila kupnine ter vso škodo, ki pri tem nastane.

11.3. Pošiljanje na naslov E-MISIJE v primeru uveljavljanja garancije krije pošiljatelj. Stroške vračila krije E-MISIJA.

12. Končne določbe

12.1. Vsakokratni poslovnik velja za vse partnerje, ki stopajo v razmerje z E-MISIJO neposredno. Šteje se, da je poslovni partner seznanjen s poslovnikom in nanj pristaja, s tem ko podpiše pogodbo o poslovnem sodelovanju oziroma poda E-MISIJI naročilo.

12.2. Za poslovanje s poslovnimi partnerji veljajo izključno pogoji navedeni v teh splošnih pogojih, razen če v Pogodbi o poslovnem sodelovanju ali v aneksu k pogodbi ni drugače določeno. Drugačni dogovori brez pisnega dogovora ne morejo biti veljavni.

13.3. Splošni pogoji stopijo v veljavo v petnajstih dneh po objavi in veljajo do objave novih. Naročila bodo vselej obravnavana skladno s trenutno veljavnimi splošnimi pogoji.

 

Kamnik, maj 2025

E-MISIJA d.o.o.

Branka Perko, direktorica