SPLOŠNI POGOJI DRUŽBE E-MISIJA d.o.o. ZA
POTROŠNIKE IN PARTNERJE
Splošni
pogoji za potrošnike
Aplikacija SPLETNA
KOŠARICA omogoča neposredno sklenitev nakupne pogodbe na daljavo, omogoča vpogled v seznam artiklov, cene, predvidene
dobavne roke in tehnične specifikacije. Z oddajo košarice in izvedenim plačilom
je pogodba dokončno potrjena.
Splošni
pogoji sklepanja pogodbe na daljavo so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na
podlagi priporočil GZS in
mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Spletno mesto ureja podjetje E-MISIJA d.o.o. ( v nadaljevanju ponudnik). Ob
registraciji na spletno mesto www.e-misija.si obiskovalec
pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika
nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo
obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja določajo medsebojne pravice in obveznosti ponudnika
in kupca. S prijavo v spletno trgovino kupec potrjuje, da sprejema splošne
pogoje.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja,
številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro
in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
(vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki
je v ponudbi na spletnem mestu, ima navedeno stanje dobavljivosti),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve
(način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene
in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške
prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in
pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca
vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi
podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba
artiklov na spletnem mestu
Ponudba na spletu se spreminja pogosto, cene in dobavni roki
veljajo na dan izdelave kreiranja košarice. Na spletu sta objavljeni dve ceni: priporočena prodajna cena in internetna
cena in vključujeta DDV. Do internetne cene so upravičeni kupci, ki se
registrirajo v članstvo MEGA klub v aplikaciji spletna košarica s svojimi
podatki ali kot gost in kupci, ki na prodajnem mestu posredujejo svoje
podatke. Na prodajnem mestu je možna tudi registracija v članstvo MEGA
klub. Priporočena prodajna cena je običajno višja (prečrtana) od
internetne cene.
Uporaba
spletne aplikacije je brezplačna in v ničemer obvezujoča.
Načini
plačila ponudbe:
Naročeno blago lahko plačate na naslednje načine:
z gotovino ob prevzemu v trgovini
ponudnika, velja cena;
z odkupnino Pošti Slovenije ob
prevzemu, velja cena z dodanimi stroški dostave, ki so prišteti ob
kreiranju košarice. Nakup z odkupnino je mogoč za naročila do 50EUR z DDV.
z nakazilom na račun ponudnika,
velja cena. Glede na način odpreme/dostave, so stroški že prišteti ob
kreiranju košarice. Kupec skupni znesek poravna na TRR podjetja E-misija
d.o.o.:
SI56 0230 4001 0910 379 pri
NLB, sklic SI00-številka naročila
SI56 0310 3100 0705 206 pri SKB
d.d., SI00-številka naročila
SI56 3000 0000 4448 262 pri
Sberbank d.d., SI00-številka naročila
plačilo s kartico na blagajni, velja
cena; Pogoji za preverjanje plačil s kartico v EU se spreminjajo. Plačilo boste morali potrditi preko aplikacije mobilne banke ali z uporabo biometričnih podatkov na svojem telefonu, kar je odvisno od izbranega načina vaše banke. V primeru zapletov pri plačilu se obrnite neposredno na svojo banko.
z obročnim plačilom, več v razdelku Plačilni pogoji. Sklenitev pogodbe o
obročnem plačilu je mogoča le na prodajnem mestu v Kamniku.
Ob
dobavi ponudnik izda račun v papirni ali elektronski obliki. Naročila in
njihova realizacija so kupcu vedno na voljo na spletnem naslovu ponudnika v
mapi Pregled naročil, dostop do pogodbe pa je mogoč na naslovu ponudnika.
Cene
- Cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano
drugače. V kolikor je kupec registriran kot nadaljnja prodaja so cene
brez DDV in je ta podatek izrecno naveden. - Cene veljajo v trenutku oddaje košarice za izdelke na zalogi,
nimajo v naprej določene veljavnosti in veljajo v primeru plačila z zgoraj
navedenimi načini. - Cene za izdelke, ki ob naročilu niso na zalogi ali se med
procesom urejanja naročila prodajo, so lahko različne od objavljene. V tem
primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembi cene in roku dobave z
uporabo kontaktnih podatkov, ki jih je kupec vnesel ob registraciji. - Trudimo se, da bi vedno zagotavljali ažurne podatke, a se vendar
lahko zgodi, da bi bil podatek o ceni napačen, zlasti v primerih, ko ponudnik
zajema elektronske podatke distributerjev/principalov. V takih primerih bo
kupec predhodno obveščen o spremembi pogojev in ponudnik brez nadaljnjega
sprejme odpoved naročila. - Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v
trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo, kupec pa ga plača (kupec prejme
elektronsko sporočilo o statusu Zaključeno). Cene in ostali pogoji so fiksni
in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. - Pogodba in vsa ostala komunikacija se sklepa v slovenskem
jeziku.
Stroški
dostave:
Če kupec želi blago prejeti na svoj naslov, mu ga ponudnik proti
plačilu dostavnih in odkupnih stroškov pošlje s paketno distribucijo Pošte Slovenije.
Cena dostave je 4,5 EUR z vključenim DDV.Dodatni strošek za
odkupne pošiljke je 1 EUR z DDV.
Kako
oddate košarico in opravite nakup?
-
Za kreiranje nakupovalne košarice, se je treba v aplikaciji najprej
registrirati.
-
Po registraciji lahko v košarico dodajate artikle, ki jih iščete v okviru
blagovnih skupin ali po korenih besed kot npr. Mon sam 24 1920, če iščete
Samsungov 24 palčni monitor z resolucijo 1920 x 1080. Iskalnik
preverja tako nazive kot opise in vam ponudi ustrezne zadetke.
-
Ustrezni artikel dodaste v košarico in po želji nadaljujete z dodajanjem.
Artikle v košarici lahko poljubno izbrišete ali popravite vneseno količino,
pri čemer aplikacija sproti preračunava vrednost košarice. Pred oddajo košarice
lahko ponudniku napišete tudi osebno sporočilo v polju opombe. Ko oddate
košarico potrdite tudi, da ste se seznanili s splošnimi pogoji. Na el. naslov
boste prejeli potrdilo, da ste oddali košarico. Na spletni strani ponudnika
so z osebno prijavo vselej dostopni podatki o statusu in vsebini košarice.
-
Ponudnik naročilo sprejme in obdela Za morebitno usklajevanje v zvezi z
naročilom sme ponudnik kontaktirati naročnika na tel. številko in el. naslov,
ki ju je naročnik izpolnil ob registraciji. Pogodba o nakupu je dokončno
sklenjena, ko naročnik ponudniku s plačilom potrdi svoje naročilo.
Ponudnik dobavi naročene artikle v skladu s predhodno danimi
informacijami. Ko je blago odposlano na naslov kupca, se naročilo vodi v
statusu zaključeno, naročnik pa na el. naslov prejme navodila, kako
ravnati v primeru odstopa od pogodbe v roku, ki ga določa zakon.
Pravica
do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga brez navedbe vzroka odpove
pogodbo, ki je bila sklenjena na daljavo. Rok prične teči z dnevom, ko je
kupec blago prevzel. Najkasneje v 30 dneh od obvestila o odpovedi pogodbe
mora kupec ponudniku vrniti nepoškodovano kupljeno blago brez odškodnine, pri
čemer pa mora nositi neposredne stroške vračila predmeta nakupa. Prejeto blago
mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in v originalni
embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova
količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
O
nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh
od prejema blaga, in sicer na e-naslov reklamacije@e-misija.si ali
pisno na naslov ponudnika. Ponudnik kupcu vrne v celoti plačano kupnino takoj, ko je mogoče, vendar
najkasneje 30 dni od odpovedi pogodbe s z enakim plačilnim sredstvom kot ga
je uporabil potrošnik oz. skladno s 43d členom ZVPOT. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce, knjige
in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža
oz. varnostni pečat. (napotitev na 43. člen ZVPOT)
Vračilo ali menjava blaga, ki je bilo kupljeno v trgovini, je mogoče samo po
dogovoru s prodajalcem in je predmet možnosti in dobre volje prodajalca.
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je
prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v
napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak,
brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za
uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva
zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Kupec lahko blago v popravilo vrne na pooblaščeni servis, ki je naveden na
garancijskem listu. Po dogovoru ga lahko dostavi osebno v prostore ponudnika
ali pa ga na stroške ponudnika in po vnaprejšnjem dogovoru s ponudnikom
vrne po pošti na naslov ponudnika.
Ponudnik
ima pogodbo za prenos paketov sklenjeno s Pošto Slovenije in pošlje kurirja
na naslov stranke. Drugačen način vračila na stroške ponudnika ni možen. Pošiljk z odkupnino ne
sprejemamo, zato vas prosimo, da upoštevate navodila!
Stvarna
napaka
Stvarno
napako lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so
potrebne za njegovo normalno rabo.
Artikel
ima stvarno napako kadar:
- nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za
promet - nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec
kupuje in je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana - nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz.
predpisane - je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen
če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom iste vrste in z
izjavami proizvajalca ali pooblaščenega serviserja.
-
obrazec pošlji te naslov reklamacije@e-misija.si.
Po prejemu prijave vas bomo kontaktirali glede prevzema artikla.
Artikel,
ki ga pripravite za pošiljanje preko Pošte Slovenije, primerno zapakirajte v
originalno embalažo, priložite vse pripadajoče dodatke in obrazec o prijavi
stvarne napake.
Vračilo
poškodovanih pošiljk
Če je paket do kupca prišel fizično poškodovan in kaže znake
odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Kupec
zavrne paket na naslovni pošti, kjer s poštnim delavcem izpolnita
reklamacijski zapisnik, paket pa vrneta skupaj z zapisnikom na naslov
ponudnika. Ponudnik in Pošta Slovenije v čim krajšem času rešita tako
reklamacijo in nadomestita poslani paket.
Garancija
- Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu
zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko
kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem
servisu, ki je naveden na gar. listu.. Garancijo lahko kupec uveljavlja z
garancijskim listom in računom prodajalca. - Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema
blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in
delujočim izdelkom. - Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem
primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. - Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec
navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov. - Reklamiranemu artiklu obvezno priložite podroben opis napake in kopijo
računa in gar. Lista. - Naslov za vračilo reklamiranih artiklov je prvenstveno pooblaščeni servis,
ki je naveden na gar. listu. - Reklamirani izdelek dobro zavarujte z ustrezno embalažo in polnili, da ne
bi prišlo do poškodb med prenosom. Ponudnik krije stroške pošiljanja reklamiranega blaga izključno v primeru, ko
ga kupec predhodno obvesti o nameravanem pošiljanju in mu ponudnik na njegov
naslov pošlje kurirja. Pri izbiri drugih načinov pošiljanja ponudnik ne krije
stroškov transporta. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Naslov servisa
ponudnika: E-misija d.o.o., Reklamacije, Ljubljanska cesta 21d, 1241 Kamnik.
Izvensodno
reševanje potrošniških sporov
Skladno z 32. Členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških
sporov (Uradni list RS 81/2015, z dne 30.10.2015), podjetje E-MISIJA d.o.o.
ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot
pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi jih potrošniki lahko
sprožili v skladu s tem zakonom.
E-misija d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev omogoča sklenitev
pogodbo na daljavo na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na
platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju
potrošniških sporov, Uredbe EU št. 524/2013 EP in Sveta o spletnem reševanju
potrošniških sporov ter spremembi Uredbe ED št. 2016/2004 in Direktive
2009/22/ES.
Splošni pogoji za partnerje
1.Splošno
1.1. Ta poslovnik ureja poslovanje družbe
E-MISIJA d.o.o. (v nadaljevanju E-MISIJA) s partnerji. 1.2. Sodelovanje E-MISIJE s partnerji temelji na načelu pogodbenega odnosa s
partnerji. 1.3. E-MISIJA sodeluje s partnerji, ki ustrezajo pogojem za poslovno
sodelovanje. 1.4. Poslovanje E-MISIJE s partnerji poteka na podlagi tega poslovnika.
Dogovori, ki se razlikujejo od tega poslovnika morajo biti sklenjeni v pisni
obliki. 1.5. Posamezne navedbe o prodajnih programih E-MISIJE in opisi produktov ter
prospekti so neobvezujoči, razen, če so izrecno označeni kot obvezujoči.
E-MISIJA ne odgovarja za pravilnost objav opisov na svoji spletni strani, zato
odgovornost v zvezi z morebitnimi nepravilnostmi ne more biti prevaljena na
E-MISIJO.
2.Pogoji za poslovno sodelovanje
2.1. E-MISIJA želi sodelovati s partnerji, ki
izpolnjujejo naslednje pogoje: 2.2 so uveljavljeni na trgu, 2.3 imajo finančne zmožnosti za izvajanje pričakovanega obsega
poslovanja, 2.4 imajo sprejemljiv in z E-MISIJA programom kompatibilen prodajni
program, 2.5 imajo ustrezno usposobljeno prodajno in tehnično osebje, 2.6 imajo ustrezne prostore za prodajo in skladiščenje proizvodov, 2.7 so ustrezno komunikacijsko opremljeni, 2.8 imajo ustrezne reference pri trženju svojega prodajnega
programa, 2.9 imajo ustrezno vizijo trženja E-MISIJA prodajnega programa. 2.10. E-MISIJA pričakuje od svojih partnerjev minimalni promet (fakturirano
neto realizacijo) 10.000,00 EUR letno.
3.Poslovno sodelovanje
3.1. Pred začetkom poslovnega sodelovanja
E-MISIJA preveri partnerjevo izpolnjevanje pogojev iz točke 2. tega poslovnika. 3.2. E-MISIJA s partnerjem, ki izpolnjuje s poslovnikom določene pogoje za
poslovno sodelovanje, sklene Pogodbo o poslovnem sodelovanju. 3.3. E-MISIJA in partner v pogodbi dogovorita tudi pričakovan letni obseg
poslovanja. 3.4. Morebitne spremembe pogodbe o poslovnem sodelovanju se dogovorijo v pisni
obliki. 3.5. E-MISIJA je upravičena pravice in obveznosti iz s partnerji sklenjenih
pogodb prenesti na druge družbe. 3.6. Partner bo elemente prodajnih programov tržil izključno po navedenih
proizvodnih nazivih, upoštevaje blagovne znamke in določila avtorskega prava in
prava intelektualne lastnine. Partner bo svojim strankam dajal informacije in
dokumentacijo potrebno za uporabo elementov prodajnih programov.
4.Poslovna skrivnost
4.1. Partner se obveže, da bo varoval
poslovne tajnosti, s katerimi se bo spoznal med poslovnim sodelovanjem z
E-MISIJO. To določilo velja tudi po prenehanju poslovnega razmerja. 5.Naročanje
5.1. Na podlagi partnerjevega povpraševanja
E-MISIJA izdela ponudbo, s katero določi naziv, opis, ceno in količino
naročenih elementov prodajnih programov. V ponudbi E-MISIJA določi tudi
plačilne pogoje in ostale okoliščine predmetne prodaje. 5.2. Če ni drugače določeno, ponudba velja 2 (dva) dni. Po izteku ponudbe E-MISIJA
ne jamči več za dobavljivost in cene blaga. 5.3. Naročila, ki se sklicujejo na E-MISIJINO ponudbo se sprejemajo pisno po
pošti, preko elektronske pošte, faxa ali preko spletne trgovine B2B. Z uporabo
elektronskih komunikacijskih poti stranki soglašata, da imajo tovrstna naročila
značaj pisnega naročila. 5.4. V izjemnih primerih je možno tudi telefonsko naročanje, ki mora biti
naknadno potrjeno v eni izmed oblik iz prejšnje točke. 5.5. Naročilo naj se sklicuje na E-MISIJINO ponudbo ali pa naj vsebuje podatke
o vrsti in količini naročenih proizvodov, podatke o naročniku in podatke o
načinu dobave. 5.6. Naročila so nepreklicna. 5.7. E-MISIJA potrdi prejem naročila z dokumentom Predračun. 5.8. Naročilo bo praviloma obdelano v roku enega delovnega dne.
6.Obveščanje in komunikacija
6.1. E-MISIJA partnerje informira preko
pošte, elektronske pošte, preko spletnega sistema B2B ali preko spletne strani. 6.2. Elektronska pošta je osnovni in privzeti način komunikacije s partnerji.
Vsi zaposleni v E-MISIJI imajo elektronski naslov. E-MISIJA pričakuje od
partnerjev, da komunicirajo preko svojih uradnih elektronskih naslovov. V
primeru nejasnosti glede slednjih, si E-MISIJA pridržuje pravico, da zahteva
pisno potrditev istovetnosti.
7.Naročanje preko sistema B2B
7.1. E-MISIJA spodbuja partnerje k naročanju
preko spletnega sistema B2B. 7.2. Spletna stran B2B posreduje informacije o E-MISIJINI ponudbi. 7.3. E-MISIJA pogodbenim partnerjem omogoči dostop do sistema B2B. 7.4. Partner E-MISIJI sporoči seznam oseb, ki v njegovem imenu uporabljajo B2B.
7.5. Partnerji morajo na ustrezen način
hraniti gesla in jih pod nobenim pogojem ne smejo posredovati tretjim osebam. V
primeru odtujitve gesel si E-MISIJA pridržuje pravico do prekinitve poslovnega
sodelovanja s partnerjem in povračila škode, ki je zaradi tega nastala.
7.6 E-MISIJA PARTNERJU omogoča
koriščenje podatkov o artiklih z opisi tehničnih karakteristik, slik, podatkov
o dobavljivosti v obliki xml datoteke, ki jo partner po želji implementira v
svojo spletno trgovino.
8.Odprema in prevzem blaga
8.1. E-MISIJA si pridržuje pravico, da določi
minimalni znesek naročila. Za naročila pod minimalnim zneskom naročila,
E-MISIJA lahko zaračunava manipulativne stroške. 8.2. Dobavni rok prične teči s potrditvijo naročila s strani E-MISIJE, vendar
ne pred polno razjasnitvijo podrobnosti izvedbe dobave. 8.3. Dobavni roki so informativni in ne vključujejo nedelovnih dni. 8.4. Pri dobavi blaga E-MISIJA sama izbere transportno sredstvo oziroma
dostavno službo. 8.5. Partner potrdi prejem blaga s podpisom dobavnice ali drugega ustreznega
dokumenta. S tem potrdi količino in vrsto prevzetega blaga. Reklamacije glede
količine in vrste blaga morajo biti sporočene v pisni obliki, vendar najkasneje
naslednji delovni dan. 8.6. V primeru osebnega prevzema blaga se mora partnerjev pooblaščeni
prevzemnik identificirati in izkazati z ustreznim pooblastilom za prevzem. 8.7. Osebni prevzem poteka v E-MISIJINEM skladišču, znotraj delovnega časa, to
je od ponedeljka do petka od 8.00 do 16:00 ure, v torek in četrtek od 8.00 do
17.00. 8.8. Če partner v dveh dneh ne prevzame pripravljenega blaga, si pridržujemo
pravico, da blago dostavimo stranki. Pridržujemo si tudi pravico, da stranki
zaračunamo skladiščenje neprevzetega blaga. 8.9. Partner mora vse reklamacije v zvezi z dobavo in kvaliteto dobavljenega
blaga sporočiti najkasneje naslednji dan po prejemu. 8.10. Reklamacije glede dobavljene opreme se morajo izvršiti skladno z veljavno
zakonodajo (Obligacijski zakonik) in drugimi predpisi, ki urejajo to področje.
9.Plačilni pogoji
9.1. Partnerji plačujejo blago po predračunu,
najmanj en dan pred dobavo blaga. 9.2. E-MISIJA lahko po lastni presoji partnerjem odobri odlog plačila in
kreditni limit. 9.3. V primeru odobritve kreditnega limita lahko partner naročeno blago plača z
odloženim plačilom. Rok plačila je zapisan na fakturi. 9.4. V višino kreditnega limita se vštevajo vse neporavnane obveznosti in vsa
še nedobavljena naročila PARTNERJA. 9.5. Plačila se izvajajo z nalogom za vplačilo, ki se sklicuje na številko
dokumenta, ki je osnova za plačilo. 9.6. V primeru nejasnosti in plačilih brez sklica si E-MISIJA pridržuje
pravico, da najprej zapira najstarejše terjatve. 9.7. V primeru zamude s plačilom je E-MISIJA upravičena obračunati zakonske
zamudne obresti. 9.8. E-MISIJA si pridržuje pravico, da v primeru partnerjeve zamude s plačili,
prekine vse poslovne odnose s partnerjem.
10.Odloženo plačilo in zavarovanje plačila
10.1. Kreditni limit odobri direktor E-MISIJE
na podlagi bonitete partnerja, dosedanjega poslovnega sodelovanja, plana za tekoče
leto, ter predloženih instrumentov zavarovanja plačila. 10.2. E-MISIJA v primeru odloženega plačila od kupca zahteva zavarovanje plačil
z ustreznim instrumentom zavarovanja plačila (menica, bančna garancija
prvovrstne banke na prvi poziv, poroštvo, hipoteka, potrjen nepreklicni
dokumentarni akreditiv pri prvovrstni poslovni banki).
11.Garancija
11.1. Za blago, za katerega je izdana
garancija za brezhibno delovanje stvari, E-MISIJA ob izpolnjevanju garancijskih
pogojev v garancijskem roku jamči za brezhibno delovanje. Garancijski rok začne
teči z dnem izročitve blaga končnemu kupcu v kolikor ni presežen 3-mesečni rok
skladiščenja pri partnerju (shelf-life). V primeru predolgega skladiščenja,
rizik garancije prevzema partner. 11.2. Če blago sprejme v reklamacijo partner, ga je dolžan še isti dan, vendar
najkasneje naslednji delovni dan, posredovati pooblaščenemu servisu. V kolikor
partner ta rok prekorači in servis zaradi posledično krajšega roka za popravilo
popravila ne izvede pravočasno, je partner dolžan povrniti morebiten strošek
nadomestila blaga z novim blagom oziroma vračila kupnine ter vso škodo, ki pri
tem nastane.
12.Končne določbe
12.1. Vsakokratni poslovnik velja za vse
partnerje, ki stopajo v razmerje z E-MISIJO neposredno. Šteje se, da je
poslovni partner seznanjen s poslovnikom in nanj pristaja, s tem ko podpiše
pogodbo o poslovnem sodelovanju oziroma poda E-MISIJI naročilo. 12.2. Za poslovanje s poslovnimi partnerji veljajo izključno pogoji navedeni v
teh splošnih pogojih, razen če v Pogodbi o poslovnem sodelovanju ali v aneksu k
pogodbi ni drugače določeno. Drugačni dogovori brez pisnega dogovora ne morejo
biti veljavni. 13.3. Splošni pogoji stopijo v veljavo v petnajstih dneh po objavi in veljajo
do objave novih. Naročila bodo vselej obravnavana skladno s trenutno veljavnimi
splošnimi pogoji.